Екі рет төлеп қойдық

Егер тапсырыс картамен ресімделсе және төлем тәсілі өзгермеген болса, ақша автоматты түрде шегеріледі, жүргізушіге қолма-қол ақша берудің қажеті жоқ.

Егер қателесіп картамен де, қолма-қол ақшамен де төлеген болсаңыз, жүргізушіге хабарласып көріңіз, қоңырау шалу батырмасы тапсырыстар тарихында бір тәулік бойы қолжетімді.

Кейде банк сізге шегерім туралы хабарлауы мүмкін, себебі ақша алдымен картада ұсталады, тек содан кейін ғана шегеріледі. Артық шегерімдердің болмағанын банктің көшірмесінен тексеріп алуға болады.

Егер сізде төлемге қатысты басқа сұрақ болса — бізге жазыңыз, бәрін анықтап, тексереміз.